diumenge, 20 de gener del 2013

Eli's hat

De moment aquest any 2013 va de gorros... Aquest que us presento va ser dels primers que vaig fer, i la destinatària (i, per tant, model del dia) va ser l'Eli. És una boina caiguda, jo la vaig fer en color vermell (tot i que a la foto ha quedat mes aviat rosa), seguint els fantàstics vídeos de Elepaint, que explica com fer-la de manera molt entenedora... És de nivell principiant, animeu-vos, que mireu que bé que queda!


De momento este 2013 va de gorros... Este que os presento fue uno de los primeros que hice y su destinataria (y por tanto modelo del día) fue Eli. És una boina con caída, yo la hice en color rojo, aunque en la foto se ve más rosado), siguiendo los fantásticos vídeos de Elepaint, que explican muy bien como hacerla. Es de nivel principiante, animaos, que mirad qué bien luce! 









2 comentaris:

  1. és una monada!!! quines ganes m'han entrat de fer-me el meu propi gorro.

    ResponElimina
  2. Hola, Núria! Doncs anima't, que el tutorial que he fet servir està molt ben explicat! I felicitats pel teu blog, hi he fet una ullada i m'ha encantat!

    ResponElimina